2012-04-17

Kert mustra


Húsvétkor már majdnem nyár volt; ma ismét kabátot kellett felvenni. Ez az április hű nevéhez - szeszélyes. 
Ma sajnos csak virtuálisan kapirgáltam a kertben, de azért mutatok néhány fotót.

Medvehagyma levélkék megadóan várták sorsukat - recept és fotó is lesz majd.




Jártomban-keltemben láttam medvehagyma gyűjtők nyomait: egyes helyeken olyan mértékben irtják szegény növénykéket, mint az amazonasi esőerdőket. 
Én szeretem az "élni és élni hagyni" mondást alkalmazni az élet legtöbb területén, ezért nem értem, hogy emberek miért pusztítják el az egész növényt, így abból jövőre nem lesz új élet. A növényeknek csak az egyik levelét szabad leszedni, mert így elegendő ereje marad a kis illatos vadfokhagymának virágja felneveléséhez. 

Ibolyatenger borítja a kert egyik részét, egyikük nagyon fotogén, folyamatosan illegette magát:





És végül a kert rettenthetetlen őre - Zokni; a történetéről majd legközelebb.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése