2012-07-19

VKF50! - Snidlingvirágecetes saláta

Selectfood a Vigyázz, Kész, Főzz! 50. fordulójára nagyon inspiráló témát talált ki: Ehető virágok.

50. forduló - ha a 49. fordulót közel éreztem magamhoz, akkor az 50.-t még közelebb: már csak 3 hónap, és ... egyenlőre lépjünk túl az én "problémámon". 

A Snidlingvirágecetes saláta kezdő lépéseit bizony már május 24-én megtettem, amikor próbaképp egy 3 dl-es üveget teleszedtem snidling virággal - Anyukám segítségével - és felöntöttem ecettel. Azóta az üvegcsét rendszeresen forgattam, szeretgettem, becézgettem - a virágok pedig meghálálták a gondoskodást és kiengedték gyönyörű színüket beszínezve ezzel az ecetet.

(foto Z)

Meseszép!
A salátához a kis tálba öntöttem snidlingvirágecetet és extraszűz olívaolajat.


Adtam hozzá sót és frissen őrölt feketeborsot - összekevertem az öntetet.

Egy nagy tálra halmoztam madársalátát, összevágott uborkát és paradicsomot, tépkedtem hozzá egy mozzarella golyót, meglocsoltam az öntettel, összeforgattam és a már színüket vesztett snidling virágokkal (ehetőek) díszítettem.


(foto Z)


Nagyon finom volt, Z is lapátolta befelé, pedig amiben nincs hús, az annyira nem csúszik.

Még egy fotó közelről - annyira szép az ecet színe.


2 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon szép, szuper ötlet! Köszi a részvételt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a lehetőséget és a nagyon frappáns témát!

      Törlés