2012-08-08

Cukkini

A tegnapi hosszú, barna combok estéje után valami könnyű, zöldséges vacsora kívánkozott.
Ellenben vásárolni a 80 fokban nem kívánkozott elmenni, ezért a még mindig traktorként üzemelő hűtő (az új állítólag szerdán érkezik) tartalmából kellett megoldani az éhség csillapítását. 
Az igazat megvallva, kora délután sütöttem egy adag palacsintát, de amire eszméltem, hogy ilyet még nem is mutattam, addigra jól befaltuk, de lesz még - az új palacsintasütő nagyon ügyes.

Két nagy fej hagymát vékonyan felszeleteltem, 10 apró szem krumplit meghámoztam és két közepes cukkinivel együtt lereszeltem.
5 evőkanál olajon megfuttattam a hagymákat (legalább az olimpikonokon kívül más is fusson ebben a melegben) majd rátettem a reszelt krumplit és cukkinit.
Kapott 3 evőkanál sós, darált zöldséget és szépen együtt rotyogtak, sültek.
Gyorsan, kb 15 perc alatt tokkal-vonóval elkészült a vacsora.
Búbjára kapott egy kis reszelt sajtot, ennyi.


Tömény zöldség, könnyű vacsora.

Olimpiai kötődés: cukkini - az olaszokat kapták pólósaink a nyakukba ...
(Egy nagyon régi ismerősünk sétált a feleségével a piacon, és látta kiírva: cukkini - erre felkiáltott, nézd zucchini (zuccsini) - nálunk azóta zuccsini a cukkini. Bocs, ez így leírva nem annyira vicces)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése