2012-08-07

Hosszú, barna combok

Eredetileg elég hókák voltak, de a meleg megtette hatását.
Igazából kacsacombokról lesz néhány szó, bocs, aki másra gondolt ...
Négy pecsenyekacsacombot néhány órával a sütés előtt alaposan megmostam, megszárítottam és besóztam.
Gyengén kizsírozott tepsibe fektettem a kacsacombokat, kis vizet öntöttem alájuk, alufólia - sütő. Nem túl erős alsó-felső (király - ász most talonban maradt) sütéssel bő egy órát sültek a fólia alatt, majd nélküle pirultak meg.

A salátához lebutítottam kedvencemet: főtt burgonyát, roppanósra főtt zöldbabot, vékony szeletekre vágott lila hagymát, paradicsomot, olajbogyót, jégsalátát összekevertem és leöntöttem az öntettel.
Extraszűz olívaolajat, bodza ecetet, pici cukrot, mustárt, sót, frissen őrölt feketeborsot kis csavaros üvegbe tettem és indult a shake-shake-shake, shake-shake-shake.

Ebből az öntetből kapott néhány marék madársaláta is, vele lett teljes a színkavalkád.


Olimpiai kötődés: 100 méteres síkfutás - kinek a női, kinek a férfi ... én Asafa Powell-nek drukkoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése