2012-09-28

A medvehagymakrém másik élete a sült paprikával

Ez a cím majdnem olyan, mint egy jó kis krimi: egyszerű és nagyszerű, könnyen elkészíthető. Már annak, akinek van tavaszról medvehagyma krém a kamrában; meg sült paprikakrém a hűtőben. Vagy fordítva.

Anyukám adta meg az alap ötletet: maradék fetasajtot összekevert maradék mascarponével. A kivitelezést nézelődés egészítette ki ill. erősítette meg.

Innen csak egy ugrás volt az én variációm: 20 dkg feta sajtot villával összetörtem és hozzáadtam egy kis doboz krémsajtot.



Egy csinos üvegcsébe rétegeztem a krémsajtos feta egyik felét és a medvehagyma krémet. Hmmmmmm finom.



Épp volt néhány érett paprikánk, sütőpapírral bélelt tepsiben feketedésig megsütöttem őket, majd fóliával letakart tálban kényszerítettem vetkőzésre őket. Negyed óra múlva már nem viselték el a szaunát, örömmel szabadultak meg héjuktól és csumájuktól.



A paprikahúst és a benne maradt magokat deszkán finomra vágtam és összekevertem egy kis olajjal.



A krémsajtos feta másik felébe két gerezd fokhagymát nyomtam és rétegeztem a sült paprikával.



Mennyei...



Melyik a finomabb? Mindjárt kóstolok egy medvehagymásat utána egy paprikásat. Hmmmm? Újra medvehagymás és újra paprikás. ????? Komolyan nem tudok dönteni: kóstolni kell ... 

2 megjegyzés:

  1. Ez mekkora ötlet! Nekem is van még 1 üveg medvehagymakrémem, el is készítem:-)Köszi:-)

    VálaszTörlés