2012-10-01

Töltött salátalevél

Néha a kényszer teljesen új megoldásokat kreál.
Adott volt egy fél fej római saláta, egy üvegcse paprikakrémes fetasajt, bacon, padlizsán, cukkini és bulgur, meg kuszkusz, de ezt a modellek pózolásakor még nem döntöttem el.


Az ötlet viszonylag egyszerű volt: felkarikáztam a padlizsánt és cukkinit, majd  néhány csepp extraszűz olívaolajon a szeletek mindkét oldalát pirosra sütöttem, papírtörlőn hagytam kihűlni. Bacon szeletek is pirosra sültek.


Közben a házi ételízesítőmmel fűszerezett vízben megfőztem egy pohár kuszkuszt, majd azt is kihűtöttem.

A salátaleveleket folyó víz alatt megmostam és lecsepegtetve megszárítottam.

Összeállítás: a padlizsánszeleteket megkentem a paprikakrémes fetasajttal, arra egy kanálka kuszkuszt és egy darabka sült bacont helyeztem. A padlizsánszeleteket kettéhajtottam és betekertem a római salátába.


A másnapi ebed gyorsan összeállt: zöldséges, húsos, gabonás, sajtos vitaminbomba.


Annyira ízlett, hogy a következő napi ebédem is ilyen salátacsomagocskák lettek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése