2012-11-15

Gombakrém

Ez a szendvicskrém is a tartósítószer- és adalékanyagmentes ételek mellett kampányol - sikerrel; és még paleo is.

A piacon szembe jött velem egy fél kg gyönyörű gomba és szinte esdekelt, hogy vigyem haza. Jó, legyen - bár akkor még a felhasználását nem láttam tisztán. 

Mire  kellett, addigra kialakult az alakulat: megtisztítottam és felszeleteltem két fej vöröshagymát és a körözöttből kimaradt csemege hagymát.


3 kanálnyi zsírt megolvasztottam és beleszórtam a hagymákat, opálosra pároltam. Hozzáadtam a felszeletelt gombákat.


Só, bors - összesüt.


Miután zsírjára sült, kedvenc botmixerem nekiugrott és hipp-hopp elkészítette a gombakrémet.


Egy éjszaka a hűtőben, reggelre összeértek az ízek és már fogyasztottuk is a legújabb kencét. Kommersz csiperkéből is nagyon finom lett, egy-két erdei gombával tovább turbózhatjuk az ízeket.

2 megjegyzés:

  1. Aki szereti a gombákat, egy kis ínyencséget találtam: Töltött gombák,töltött kucsmagombák (Forrás: A magyar úri család konyhája c. szakácskönyv) Érdemes belekukkantani.

    VálaszTörlés