2012-12-18

Amikor az időjárás közbeszól

Szombaton vacsorára azt terveztük, hogy bepácolok csirkemellet és tarja szeleteket és tárcsán jól megsütjük.
Szombat reggel a jól bevált pácba (olívaolaj + mustár + szójaszósz + feketebors + pirospaprika) nyakig merítettem a húsokat és bezavartam őket a hűtőbe.

Az eső ekkor már javában esett, de Z nagyon bízott abban, hogy délutánra eláll. Nem állt.
Jó-jó, akkor majd estére eláll. Nem állt, viszont ömlött.
Néhányszor már grilleztünk esernyő vagy napernyő alatt, de december közepén azért már kicsit túlzónak gondoltuk ez a megoldást.

Így maradt a sütő.

A tepsit sütőpapírral kibéleltem, belesorakoztattam a bepácolt húsokat, kaptak egy sószórást és néhány kocka zsírt és egy kicsi vizet.
Alufóliával letakarva betoltam a forró sütőbe.


Petrezselymes rizs és a saját csalamádénk kísérte a húsokat.
Nem rossz - nem rossz, de a szabadtüzet nem pótolja más; talán jövő héten kegyes lesz hozzánk az időjárás. 

2 megjegyzés:

  1. én is sokszor jártam már úgy, hogy az időjárás döntötte el, hogy végül mi legyen a menü. de mindig meg kell tanulni improvizálni :) de a képet nézve nagyon jól sikerült, itt is megállná a helyét. nézz körül

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm - igen, ha éhes az ember, akkor duplán kreatív :)

      Törlés