2012-12-20

Bóti felvágott helyett

Folyamatosan keresem azon ételeket, melyekkel helyettesíteni lehet a különféle bolti felvágottakat.
A mostani "felfedezést" - mint sok más felfedezést is - a véletlen szülte.
Amikor kiderült, hogy szombat este nem lehet grillezni, akkor a betervezett húsokat át kellett variálni.

Egy egész csirkemellet és két egész csirkecombot besóztam, sütőpapírral bélelt tepsibe fektettem és hagymával, fokhagymával együtt alufólia alatt a sütőben megpároltam, majd fólia nélkül megsütöttem.

A csontról leszedtem a húst, még melegen apróra vágtam a sült hagymával és fokhagymával együtt.
Összekevertem frissen őrölt feketeborssal és cecei piros paprikával és annyi zsírral, hogy rúddá formázható legyen.
Alufóliába göngyöltem és egy éjszakára hűtőbe tettem.


Másnap vékony szeletekre vágtam és reggelire pirítós kenyérrel fogyasztottuk.
Legközelebb több fajta húsból (csirke, sertés) készítem el, hogy markánsabb íze legyen.
Most is tudtuk, hogy mit is eszünk - és ez így van jól.

Update: A karácsonyi vacsorák után megmaradt, már kicsit unalmas húsokból is készíthető - szerintem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése