2012-12-06

Főétel

A szülinapi vacsorára készült főételek - kivételesen fotók nélkül. Az az igazság, hogy a főételek készítéséről csak hellyel-közzel készültek képek; a végeredményről - főleg a tálalásról - egyáltalán nem. 

Készült "Rakott savanyúkáposztás hús tésztával": két közepes fej apróra vágott vöröshagymát megdinszteltem két evőkanál zsíron. Hozzáadtam cecei pirosparikát és egy kg darált sertéscombot, paprikát, paradicsomot - vizet azaz pörköltöt készítettem.
Megfőztem negyed kg bio spagettit.
Két tepsit kizsíroztam és a következők szerint rétegeztem: főtt spagetti - savanyúkáposzta - tejföl - pörkölthús - tejföl - savanyúkáposzta - tejföl.
200 fokra előmelegített sütőben addig sütöttem, míg a felső tejföl réteg halványbarna színt kapott.



A szokásos pácba beforgattam 12 szelet karaj szeletet, 10 csirkeszárnyat ( a szárnyvég nélkül), egy nagyobbacska, felszeletelt csirkemellet.
A karajt és a csirkemellet faszenes grillen; a csirkeszárnyat sütőben sütöttem meg. Köret pizzaszelet volt karfiolból és gyümölcssaláta, kenyér.

Viszonylag gyorsan pukk-durr lett mindenki. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése