2013-02-05

Grapefruit és sütemény

E sütemény receptjét a külföldi blogon találtam, bár ott citrommal készült. A rózsaszín grapefruit már a lekvár készítésnél is bevált, ezért lecseréltem a citromot.

A sütemény még január elején készült, a recept azonban szőrén-szálán eltűnt, de igyekszem megtalálni.
Ezért most csak a képek jöjjenek:

A tésztából gombócokat készítettem, melyeket porcukorba forgattam.



A sütiknek nem kellett volna ilyen "lapos pácsává" (ahogy Zalában  mondják) terülniük, de túl sok grapefruit levet tettem a tésztába, így az elvesztette a tartását.


Az íze pompás, gránátalmás grapefruit lekvárral mesés. 


2 megjegyzés:

  1. Hú, ez finom lehet! Nem olyasmi, mint a csokis pöffeteg, csak csoki helyett grapefruittal? Én egyébként vevő lennék a receptre!!! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Finom, de csúnya - mármint az enyém. Az eredeti recept mellett a fotón hasonló volt, mint a csokis pöff. Kutatok a papírkáim között ...

      Törlés