2013-04-26

Díjat kaptam - és aki kap, adjon is




Ezt a díjat - melyet nagyon szépen köszönök - Heti Menütől kaptam; érdemes gyakran benézni Hozzá - jó recepteket találni, elérhető költségvetéssel. Köszönöm még egyszer.

Mint a címben jeleztem, aki kap, az adjon is bőséggel.

A szabályok szerint:
- továbbítani kell 4 bloggernek, akik 200 alatti követői számmal rendelkeznek,
- értesíteni kell a megajándékozottat,
- megemlíteni, hogy kitől érkezett a díj

Nos, a "Best Blog" díj goes to:

1. Gyomro-Sokk Katának, ahol bizony sok-sok szuper fotóval telitűzdelt receptet találhat mindenki. Külön szálkásító receptek sportolóknak.

2. Daisy-nek, ahol a hagyományos magyar konyha találkozik az egzotikumokkal.

3. Kisribizlinek, ahol csudafinom kekszek ropogtathatók.

4. Lidikének, ahol egy zsákfalu mindennapjai elevenednek meg szóban és képekben.

7 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, nagyon meglepődtem! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm. Ez az első díj amit kaptam, ezért még jobban a szívem csücske :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm <3 Megtiszteltél !

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen!
    Sajnos valamiért egy ideig nem tudtam megnyitni a blogodat. Valószínűleg nálam volt a hiba, mert más is vacakolt.
    Bocsánat, hogy csak most reagálok!

    VálaszTörlés