2013-06-04

Hamis paleo lángos

Mostanában kicsit jobban figyelek erre is, meg arra is. Kit tudja, mikor lát és hall az ember olyat, amiből okulhatok. 
A széles látókör finom receptet eredményezhet.
Olvastam a paleo lángos receptjét, melyet kicsit átalakítva - félpaleosítva - el is készítettem.

6 közepes fehérrépát megtisztítottam és enyhén sós vízbe puhára főztem.
Botmixerrel durvára pürésítettem, majd hozzákevertem 5-6 gerezd reszelt fokhagymát, sót, őrölt feketeborsot.

Diónyi golyókat formáztam, ellapítottam, majd forró olajban mindkét oldalukat pirosra sütöttem.
Reszelt sajttal megszórtam, tálaltam.


Nagyon finom lett dacára annak, hogy kifelejtettem a tojást a hozzávalók közül; valamint az előírt parmezán helyett emmentáli sajt volt a tetején.

2 megjegyzés:

  1. Hamis is, fél paleo is, tojásmentes is..:-DDD Nem rajtad nevetek, de nagyon tetszett amit írtál! Nekem ementálival amúgy is jobban ízlene! Egyébként a viccet félretéve, szívesen tennék vele egy próbát! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Gondolhatod, hogy mennyire meresztettem a szemem, amikor megláttam a receptet. Már az emlékezetem sem a régi :)

      Törlés