2013-06-18

Paleo palacsinták - VKF LVII.

A Colors in the kitchen blog háziasszonya írta ki az 57. VKF (Vigyázz, Kész, Főzz!) fordulót - Palacsintázzunk felkiáltással!

Van egy-két dolog amit nem tudok, dobogós helyen van a palacsintasütés. Ezért különösen nagy kihívás volt számomra ez a téma.

A szokásos palacsinta helyett paleo palacsinták készültek. Kettő. Mindegyik sós.

No. 1. Avokádókrémmel töltött szezámmaglisztes palacsinta

Palacsintatésztát készítettem tojás, szezámmagliszt, víz, só felhasználásával. A szokásosnál vastagabb (nekem ez a normál vastagság valamiért általában) palacsintákat sütöttem.
Egy érett avokádót villával összetörtem; sóval, borssal, citromlével kikevertem, majd betöltöttem a palacsintákat.



No. 2. Kecskesajtos tökmaglisztes palacsinta

Az ogre-kedvence palacsintatészta tökmagliszttel, tojással, vízzel, sóval készült. A tökmagliszt lényegesen kevésbé terült, mint a szezámmaglisztes tészta, ezért kis palacsintákat sütöttem.
A még forró palacsintákat megszórtam reszelt kecske parmezánnal és kókusztejszínnel díszítettem.


Mindkettő még ismétlést kíván.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése