2013-12-17

Csirkemell hurkával

Pontosabban csirkemell hurkával és kelbimbóval.
Ez a vacsora úgy született, hogy a piacon, kedvenc tojásosnénimnél (Bosnyák tér) telente néha kapható májas és véres hurka. 

Most csak egy-egy szál volt szabadon, a többit előre lekötötték; ez viszont nem lett volna kevés, viszont elég sem. 
Így meghívtam még vacsorára a kreativitást, aki persze hozta magával a barátait: egy apró csirkemellet, néhány kelbimbót és egy adag burgonyát.

Sütőpapírral bélelt tepsibe fektettem a két szál hurkát, a besózott csirkemellet, a megtisztított kelbimbófejecskéket. 
A burgonyát megtisztítottam, hasábokra vágtam és a tepsibe szórtam.


Zsírkockákkal megszórtam, előmelegített sütőben ropogósra sütöttem.


Fűszeres és könnyű; húsos és zöldséges. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése