2014-04-29

Medvehagymás csirkeszárny

Az idei medvehagyma-szezon jó hosszúra nyúlik - szerencsére. Most csirkeszárny ízesítéséhez használtam.

A csirkeszárnyakat besóztam és a hűtőbe pihenni küldtem addig, míg egy jó nagy csokor medvehagymát megszedtem.

A levélkéket megmostam leszárítottam.
Legújabb kedvencem, az öntöttvas serpenyő. Mostanában amit lehet, a segítségével készítem el.

A csirkeszárnyakat és a medvehagymaleveleket forró zsírban kezdtem el sütni.


Ahogy a szárnyak sültek, úgy töppedt össze, sült ropogásra a medvehagyma is.


A levelek átadták íz és illatanyagukat a szárnyaknak és a zsírnak.


Libazsíros kiflivel és még a tavalyról maradt, utolsó üvegcse hagymás uborkasalátával kínáltam.
A leszűrt (medvehagymától zöld színű) zsír másnap reggeliig a hűtőben pihent majd gyorsan elillant.

2 megjegyzés:

  1. Finom is,ropogós is,medvehagymás is,libazsíros kifli is,kell ennél több élvezet?;-)

    VálaszTörlés