2014-04-11

Nyáridéző sütögetés

Ismét munkára fogtuk a tárcsát, úgyis olyan koratavasz van, mintha koranyár lenne. 

Újfajta pácot alkottam a húsnak, mely jelen esetben csirkemell volt: tökmagolajhoz kevés borecetet, mustár, borsot és pirospaprikát adtam; összekevertem - ebbe merültek el a vékony szelet csirkemellek.


A köret nyers sárgarépasaláta volt. Z először gyanakvással fogadta ezt a salátát, de csak addig, míg meg nem kóstolta.
5 közepes szál sárgarépát lereszeltem, egy kisebb fej vöröshagymát vékony szeletekre vágtam. Az öntethez összekevertem sót, kevés borsot, borecetet és dióolajat - ebbe forgattam be a sárgarépát és a hagymát. Hűtőben pihentek jó két órát.


A csirkemellet és néhány szelet füstölt hollumi sajtot a forró tárcsán megsütöttünk - a salátával kínáltuk. Könnyű finomság. 


Ezután már csak egy kis marcipános csoki csúszott le.

6 megjegyzés:

  1. Óóóóóóóa tárcsa.....
    Az első kép olyan gyönyörű!Ott a tányéron a még nem összekeveredett pác kellékek.Olyan sejtelmesen fénylenek mint egy ékszer....
    Szóval köszönöm a pác receptet,azt gondolom,hamarosan kipróbálom.....
    Az a sárgarépás cucc is biztosan nagyon finom,bár nálunk az embernek tuti kell hozzá KÖRET azaz krumpli is;-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) én is nagyon szeretem a pác metamorfózisát. Nálunk rizs a szinte kötelező kellék, most sikerült "megúszni"

      Törlés
  2. De jól hangzik! Szívesen megkóstolnám! :)

    VálaszTörlés
  3. De jó nektek, hogy már megvolt az első sütögetés! Tavaly nagyon keveset grilleztünk de idén másképp lesz! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az előkészületeket leszámítva gyorsan megvan :)

      Törlés