2014-06-26

VKF! 65. forduló: BALATONI NYÁR

A stafétát Nia, a BIO Porta bloggerinája továbbította nekem - köszönöm szépen a bizalmat! 
Meglepődtem, meghatódtam, egy kicsit meg is ijedtem. Hamarosan azonban már ötleteket skicceltem. Miután Selectfood Aliz oldalán összegyűjtött előző VKF! kiírásokat végigolvastam, szépem kihúztam egyiket a másik után.

Az első VKF! (Vigyázz, Kész, Főzz!) Chili és Vanília Zsófi tollából, pontosabban fejéből pattant ki; a staféta 7 éve szépen jár blogról blogra.

Nos, akkor térjünk a tárgyra. Szinte mindannyiunk kedvence a magyar tenger. Ki hétvégenként, ki nyaranta, ki pedig csak gondolatban látogatja meg.
Erre buzdítok most mindenkit, aki szeretne részt venni a VKF! 65. fordulóján: BALATONI NYÁR!

Legyen az hal a Balatonból; csemege a strandon hűtőtáskából vagy a strandbüféből; vagy levendula Tihanyból. Vacsora a kempingben vagy a nyaraló kertjében. Reggeli, ebéd vagy vacsora; előételtől a desszertig.

A lényeg, hogy kapcsolódjon a BALATONI NYÁR-hoz! Az sem baj (sőt dupla pontot érne, ha járna érte pont), ha egy történet vagy emlék is társul hozzá.

A pályaműveket 2014. július 17-20. között jelentessétek meg a blogotokon - egyszerre lobogjon a balatoni nyár!


A linket kérlek küldjétek el nekem a muskatlibufe@gmail.com címemre.

Természetesen aki nem rendelkezik bloggal, de szívesen megosztaná kedvenc, Balatonnal kapcsolatos finomságának receptjét, ne habozzon - fotót és receptet várom a fenti e-mail címen.


Vigyázz, Kész, Főzz! 65. alkalommal - velem!

8 megjegyzés: