2014-09-24

Joghurtos padlizsánsaláta

Hűtővadászat során a célkeresztbe került egy magányos padlizsán. Diszkrét lilaságával táncra csábított egy közepes fej vöröshagymát; egy pohár joghurt sejtelmes fénybe vonta a románcot.


A padlizsánt és a hagymát félbe vágtam, majd felszeleteltem.
Serpenyőben olívaolajat hevítettem, melyen a padlizsánt és a hagymát összesütöttem, sóztam, borsoztam.


A langyos zöldségkavalkádot sűrű joghurttal összekevertem, kihűtöttem.


Nekem így magában is tökéletes vacsora volt; de grillezett húshoz is gáláns kísérő.

6 megjegyzés:

  1. Ágikám még nem reggiliztem, a gyomrom most még jobban korog a salátád láttán.Ha egy magányos padlizsán árválkodna nálam, ilyesmi biztos nem jutna eszembe végkifejletként!
    Viszont vagy Te és a kifogyhatatlan ötleteid, köszönöm a látványt és hát.....Jó étvágyat!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emőke - köszönöm! Bízom benne, hogy finom reggelivel kárpótoltad magad :)

      Törlés
  2. Erre a románcra én is vevő vagyok!! :-))) Hogy állsz birsalmasajt-projekt ügyben, van idei nagy ötlet? Eszembe jutottál péntek este, amikor főztem az idei első sajtomat. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsuzsa, nagyon kedves vagy! Van egy ötletem, de még nem készítettem el ... remélem beválik :) Jó sajt-főzést kívánok!!!!

      Törlés
  3. Nekem van egy magányos padlizsánom,ugyanis 1 szem nőtt a palántán.Már gondolkoztam,hogy leszedjem-e? Ha igen,kipróbálom a receptedet.Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, Mamka - ez nagy megtiszteltetés! Köszönöm szépen - bízom benne, nem fogsz csalódni!!!

      Törlés