2015-02-10

Kence parádé VI: Fetakrém

Kétgyermekes Anyuka keresztlányunk, Eszter ötlete alapján készült ez a legújabb csoda, a fetakrém.

Az eredeti recept szerint összekeverjük a következőket: fetasajt, görög joghurt, citromlé, rozmaring.

Nos; "szegény ember vízzel főz", feledékeny pedig görög joghurt helyett 25%-os tejföllel; rozmaring helyett oregánóval.


A görög fetasajthoz citromlevet és reszelt citromhéjat, tejfölt és szárított oregánót adtam, összetörtem és habosra kevertem; majd néhány órát a hűtőben pihentettem.


Pirított kenyérszeletkéken magában, olívabogyóval és vékonyra szelt, sült báránygerinccel tálaltam.

Csudafriss finomság. Továbbfejlesztési ötletek: friss oregánó, vékonyra szeletelt olívabogyó bele keverve.

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm Eszternek , Neked pedig, hogy elkészítetted kicsit átalakítva :-D
    Csudaklassz k'ennivaló!♥

    VálaszTörlés