2015-11-03

Savanyú káposztás húsgolyók

Amikor pénteken a piacon bevásároltam, vasárnapra rakott káposztát terveztem savanyú káposztából.
Ám mikorra oda került a sor, hogy elkezdjem - valahogy elszállt az ihlet, pontosabban újabb ihlet érkezett.

A darált hús összekevertem sóval, őrölt pirospaprikával, őrölt feketeborssal, apróra vágott vöröshagymával és egy kevés vízzel. A húsmasszából diónyi gombócokat formáltam, melyeket zsíron megpirítottam.

A körbe sütött húsgolyókat kiszedtem a zsírból, melyben felszeletelt vöröshagymát fonnyasztottam. Rádobtam a megvágott, de ki nem öblített savanyú káposztát, kevés őrölt pirospaprikát. Hozzáadtam a húsgolyókat és kevés vizet aláöntve (időnként pótolva) puhára főztem.


Jó nagy adag tejfellel és puha kenyérrel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése