2016-02-17

2. nap

A mai napról most kép nélkül, csak szöveges formában számolok be, de ígérem - ezeket az ételeket hamarosan ismét elkészítem.

Reggelire a már tegnap bevált szójajoghurt - olívás stangli - kávé trió lépett fel.

Ebédre még tegnap este egy felszeletelt füstölt tofut bepácoltam olívaolaj + mustár + só + agávé szirup keverékébe. Reggel kisütöttem a tofu szeletkéket egy leheletnyi olajon. 
Lereszeltem egy sárgarépát, melyet a maradék, szójajoghurttal lazított vegán majonézzel kevertem össze. Magos zsemle kísérte a duót.

Tízórai egy apró alma és egy mandarin volt. Uzsonna pedig a "szokásos" szójatejeskávé.

Vacsorára sárga és lila batátát főztem meg. A megfőtt édesburgonya kockákat megsóztam és chilis-mustáros olajjal átkevertem.

Egyik étkezés pompásabb volt, mint a másik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése