2016-02-02

Fűszeres sonkás-sajtos tekercs

Tegnap szokás szerint Budapest legjobb fodrászánál - Zsónál - voltam (kontakt priviben), ahol a festék hatóideje alatt újságokat lapozgattam.Több recepten is megakadt a szemem; a mai vacsora a Príma Konyha (azt hiszem) egyik ékessége.



Hozzávalók: leveles tészta, zöldfűszeres sajtkrém, hajszálvékony sonka szeletek, reszelt sajt, egy tojás.

A kigöngyölített leveles tésztára kentem a sajtkrémet. Egyenletesen befedtem 10 dkg fokhagymás karajszelettel, megszórtam reszelt sajttal és összegöngyöltem; egy cm széles szeletekre vágtam. Sütőpapírral borított tepsire sorakoztattam a tekercseket, majd felvert tojással lekentem mindegyiket.



200 fokra előmelegített sütőben pirulásig sütöttem őket.
Langyosan zöldsalátával kiváló vacsora; szerintem vendégváró falatkának sem utolsó.


Költségek: leveles tészta 299 Ft, zöldfűszeres sajtkrém 249 Ft, fokhagymás szeletelt karaj 279 Ft, 10 dkg reszelt sajt 210 Ft, egy tojás 35 Ft - összesen: 1072 Ft - plusz sütő áramfelhasználása.

2 megjegyzés:

  1. Betyár jól néz ki!! Egyetlen hibája - nem tudom megkóstolni.... :-(
    :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Zsuzsa :) Tárd az ablakod - fénypostával küldök néhányat!

      Törlés