2016-03-04

Vegán rösti

A batáta (édesburgonya) kedves és gyakori vendég mostanában nálunk.

Meghámoztam és a reszelő durva fokán lereszeltem két közepes batátát. Sóztam, borsoztam, csicseriborsó lisztet és búzalisztet adtam hozzá, összekevertem; majd némi víz hozzáadásával összedolgoztam. Beleborult még egy adag napraforgómag (tisztított), és amíg a kókuszolaj megforrósodott, addig pihent a tészta.

Kanállal a forró kókuszolajba szaggattam, kicsit lelapítottam, majd mindkét oldalát pirosra sütöttem.


Legközelebb kap néhány gerezd reszelt fokhagymát is, csak a zize kedvéért :) Ez a tipikus nem szép, de finom vacsora.

6 megjegyzés:

  1. Ronda de finom, és még egészséges is !! Csicseriborsó lisztet minden szupermarketben lehet venni ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) sajnos nem minden szép, ami finom, de még dolgozom rajta! Csicseriborsóliszt a bio- és reform üzletekben biztosan kapható, én a Herbaházban vettem.

      Törlés
  2. A zize kedvéért én is szívesen kipróbálom... <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) az jó, mert a zize, mint tudjuk, nagyon fontos :D

      Törlés
  3. A zízén csak dobhat a fokhagyma, de minden bizonnyal ízletes így is. Csudaklassz dolgokat találsz ki. batata- t nem ettem... Még. Van olyan ország ahol csak azt eszik, más krumplifajta nincs is...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Emőke :) Szerencsére mi tobzódunk a burgonya fajtákban; bár sajnos nagyon sok már kiveszett

      Törlés